Vegeta z nagrodą konsumentów Złote Innowacje FMCG & Retail
Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą otrzymał tytuł Złotej Innowacji 2022.
Pod koniec października odbyła się finałowa gala konkursu konsumenckiego „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Po raz kolejny produkty marki Vegeta otrzymały prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą otrzymał tytuł Złotej Innowacji w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy.
W tegorocznej edycji wydarzenia „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”, Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą zdobył pierwsze miejsce i tytuł: Złota Innowacja 2022 roku w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy. Ten wyjątkowy fix Vegety zawiera w swoim składzie jedynie mieszankę suszonych warzyw, aromatycznych ziół oraz przypraw. Dzięki odpowiednio dobranym proporcjom, produkt świetnie sprawdza się do przygotowania łatwych dań wegetariańskich oraz mięsnych. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim stanowi połączenie naturalnych składników bez glutaminianu sodu, sztucznych barwników oraz aromatów.
Dodatkowo marka została wyróżniona również za dwa produkty. Vegeta BIO 120g zdobyła uznanie w grupie „Skład”, w kategorii: Żywność - za swój uniwersalny charakter oraz połączenie suszonych warzyw pochodzących z certyfikowanych upraw rolnictwa ekologicznego, a z kolei Fix Vegeta Natur Zapiekanka Makaronowa z szynką / dynią i brokułami 40 g doceniono w grupie „Chwile z Produktem”, w kategorii: Przyjemne Gotowanie - za połączenie naturalnych składników w formie gotowej mieszanki fix, dzięki której można szybko i łatwo przygotować zapiekankę makaronową w wersji mięsnej oraz wegetariańskiej.
Złote Innowacje FMCG & Retail" to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania w ramach 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w 32 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo Fischer Trading Group.