Bracia Marijan i Matija Wolf, przedsiębiorcy z Koprivnicy, otwierają zakład przetwórstwa owocowego i wytwórnię dżemów, z których wywodzi się Podravka.

Jeden z budynków Podravki w 1940 roku - był wówczas rafinerią ropy naftowej.

Zakład braci Wolf zostaje znacjonalizowany i otrzymuje nazwę Podravka, pod którą działa do dzisiaj.

Podravka rozpoczyna produkcję marmolad.

Podravka uruchamia nowe linie produkcyjne: owoców kandyzowanych, żelek, musztardy, keczupu, syropów owocowych, win, suszonych warzyw, grochu i fasoli w puszkach oraz konserw mięsnych.

Rusza produkcja słynnych zup pod marką Podravka.

Rusza produkcja klasycznego bulionu drobiowego i wołowego. Kogut z logo rosołu pod marką Podravka staje się symbolem pysznej domowej zupy, którą można ugotować w zaledwie 5 minut i która jest świetnym rozwiązaniem dla zapracowanej pani domu. Obie zupy po raz pierwszy zostają zaprezentowane na Targach Zagrzebskich.

Prof. Zlata Bartl i jej zespół tworzą Vegetę – słynną przyprawę uniwersalną, produkowaną od ponad 60 lat i sprzedawaną w ponad 60 krajach na całym świecie, na 5 kontynentach.

Stoisko Podravki na Targach Zagrzebskich.

Reklama bulionu drobiowego i wołowego oraz serii innych produktów Podravki.

Na etykiecie Vegety 40 pojawia się wizerunek kucharza, który do dziś jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków graficznych kojarzących się z Vegetą.

Na rynku pojawia się 10 nowych zup w torebce.

Podravka rozpoczyna współpracę międzynarodową. Rozpoczyna się eksport Vegety na Węgry i do ZSRR.

Rozpoczyna się produkcja Čokolino, a później także dań dla dzieci z charakterystycznym wizerunkiem niedźwiadka Lino.

Rozlewnia wody Lipik staje się częścią Podravki. Produkowana tam woda w 1973 roku otrzymuje nazwę "Lipički studenac". Pierwsze wzmianki o tamtejszej wodzie mineralnej i jej wykorzystywaniu pochodzą z 1708 roku - istniały wtedy jej cztery źródła.

Na rynek trafia 15 nowych zup.

W Ludbregu k. Koprivnicy założona zostaje firma farmaceutyczna Belupo.

W tym budynku z szyldem Podravki do dziś prowadzona jest produkcja.

W strefie przemysłowej Danica powstaje kompleks przetwórstwa mięsnego Podravki - dziś jest to spółka Danica.

W telewizji po raz pierwszy wyemitowany zostaje program kulinarny "Małe tajemnice wielkich kucharzy".

Wydana zostaje pierwsza książka kucharska Vegety.

Reklama zupy francuskiej Podravki.

Stoisko Podravki na Targach Zagrzebskich.

W strefie przemysłowej Danica powstaje fabryka leków i kosmetyków Belupo.
Prywatyzacja Podravki i przekształcenie jej w spółkę akcyjną.
Akcje Podravki są po raz pierwszy notowane na giełdzie w Zagrzebiu.

Woda mineralna zmienia nazwę na "Studenac".

Rozpoczyna się produkcja wody źródlanej "Studena".
Otwarcie nowej wytwórni Vegety w Koprivnicy oraz zakładu produkcyjnego Vegety, zup i produktów w proszku w Kostrzynie nad Odrą w Polsce.
Podravka przejmuje Ital-Ice z miasta Poreč, producenta lodów i słodyczy oraz dystrybutora mrożonek.

Podravka przejmuje czeską firmę Lagris.
Otwarcie nowej wytwórni dań gotowych Podravka w strefie przemysłowej Danica.

Pozyskanie marki Eva.
Początek budowy nowej wytwórni dań dla dzieci.

Podravka kupuje polskie marki Warzywko i Perfekta oraz chorwacką markę Lero.

Mija 50 lat od wprowadzenia na rynek zup marki Podravka.

Otwarcie nowego centrum magazynowo-dystrybucyjnego w Dugopolju.

Mija 50 lat od powstania Vegety, legendarnej marki Podravki. W związku ze złotym jubileuszem na rynek trafia specjalna, rocznicowa seria "złotej Vegety". Nakręcony zostaje także specjalny odcinek "Małych tajemnic wielkich kucharzy".

Podravka kupuje markę Belsad.

We współpracy z miastem Koprivnica, Podravka rozpoczyna akcję promującą zdrowe posiłki, adresowaną do uczniów szkół podstawowych.

Największy turnej tenisowy ATP w Chorwacji zostaje nazwany Vegeta Croatia Open Umag.

Pięćdziesięciolecie miesięcznika Podravka, jedynego w Chorwacji czasopisma tego typu, o ponad półwiecznej tradycji.
Podravka i Instytut Rogera Boškovicia zakładają centrum innowacji żywieniowych.

Serwis internetowy coolinarika.com świętuje dziesięciolecie, a liczba zarejestrowanych użytkowników przekracza 100 tys.

Podravka świętuje wstąpienie Chorwacji do Unii Europejskiej kampanią "Smaki dla wszystkich języków".

Program kulinarny "Obiad na jutro z Podravką" jest najczęściej oglądanym programem kulinarnym w Chorwacji.