“Gotowanie jest straszne…, ale z VEGETA jest strasznie dobre!” Nowa kampania marki VEGETA już wystartowała!
Marka VEGETA – przyprawa nr 1 w Europie* przechodzi proces odświeżenia identyfikacji wizualnej, obejmujący nowe logo oraz szatę graficzną opakowań. Zmianom tym towarzyszy silne wsparcie marketingowe, m.in. w telewizji, digitalu, social mediach oraz w punktach sprzedaży.
„Gotowanie jest straszne…., ale z VEGETA jest strasznie dobre!”
Najnowsza kampania reklamowa VEGETA pod hasłem „Gotowanie jest straszne…., ale z VEGETA jest strasznie dobre!” wystartowała 8 września 2025r. Marka jest obecna z 30 i 15 sekundowymi spotami reklamowymi w telewizji. Równolegle prowadzone jest wsparcie digitalowe, obejmujące reklamę bannerową oraz video (na platformach Youtube, Facebook, Instagram oraz Tik Tok), a także nowoczesne narzędzia reklamy na smartfonach. Zaplanowane są również działania przy współpracy z Influencerami. Kampania potrwa do połowy grudnia br.
Spoty reklamowe z przymrużeniem oka obnażają trudy gotowania i opowiadają prawdziwe historie wzięte prosto z kuchni pokazujące jak „gotowanie jest straszne…” - zarówno dla młodych osób, które stawiają pierwsze kroki w kulinarnych zmaganiach, jak również dla tych doświadczonych i gotujących na co dzień. Stylistyka wraz z tonacją lektora budzi skojarzenia z filmowymi kadrami, wywołującymi dreszcze emocji. Konwencja ta stanowi odzwierciedlenie codziennych, często nerwowych sytuacji w kuchni oraz trudności pojawiających się podczas przygotowania posiłków. W roli sprzymierzeńca i bohatera pojawia się VEGETA Oryginalna, która rozwiązuje te problemy – dzięki niej gotowanie staje się łatwiejsze, a przygotowanie posiłki doskonale smakują. Co więcej VEGETA wspiera kreatywność w kuchni i inspiruje do podjęcia nowych kulinarnych wyzwań, bo „…z VEGETA gotowanie staje się strasznie dobre!”.
Powtórzenie słowa „straszne” w dwóch znaczeniach to językowy twist, który ma na celu przyciągnać uwagę i jednocześnie zostać zapamiętane przez odbiorców a nawet „ponieść się dalej” - co jest kluczowe w budowaniu dzisejszego przekazu marketingowego. Historia pokazana w spocie reklamowym zdecydowanie wyróżnia komunikację marki na tle konkurencji - jest świeża, odważna i autentyczna (czego dzisiaj oczekuje w szczególności młodsza widownia), a VEGETA jako lider przypraw w Europie* nie boi się być inna. To pozwala budować jeszcze silniejszą markę.
Nowe logo, nowa szata graficzna, ale ta sama jakość i ten sam smak!
Marka VEGETA przeszła proces odświeżenia identyfikacji wizualnej, obejmujący nowe logo oraz szatę graficzną opakowań. Od teraz logo VEGETA jest przede wszystkim bardziej czytelne oraz umieszczone w centralnej części opakowania, a towarzyszący mu wizerunek szefa kuchni został znacznie bardziej wyeksponowany. Przybrał on minimalistyczną, lecz bardziej elegancką formę. Są to kluczowe zmiany w designie opakowania, które podkreślają oryginalność produktu oraz wieloletnie doświadczenie na rynku. VEGETA bowiem wydobywa z dań to co najlepsze, od 1959r. Ponadto znane od lat niebieskie opakowanie zyskało dodatkowe granatowe tło, na którym zamiast warzyw pojawił się moździerz z gotową mieszanką suszonych warzyw i ziół. Nowe opakowanie oryginalnej przyprawy VEGETA podkreśla ponadczasową jakość i wyjątkowość składników, które pozostają bez zmian. VEGETA Oryginalna, która na stałe gości w kuchniach wielu Polaków, w nowej odsłonie ma jeszcze bardziej przykuwać uwagę i zainteresowanie konsumentów. Nowa identyfikacja wizualna stanowi zaproszenie do codziennego stosowania oraz kreatywnego gotowania, które staje się łatwiejsze z przyprawą VEGETA.
* Na podstawie danych NIQ Retail Index dla kategorii „Przyprawy suszone“za okres dwunastu miesięcy, kończący się 30 listopada 2024r., dla trzydziestu krajów europejskich, na cały rynek detaliczny zgodnie ze specyfikacją lokalną